Kto może zgłaszać usterki do pojazdu?

Zgłoszenie usterki może zrobić dowolny użytkownik, któremu udostępniono dany pojazd. Oznacza to, że osoby o rolach Administrator, Moderator i Moderator+ mogą zgłosić szkodę do pojazdów, które są dla nich widoczne. Osoby o roli Użytkownik pojazdu może zgłosić usterkę tylko do pojazdów, których w danej chwili jest użytkownikiem. Użytkownicy pojazdów mają dostęp wyłącznie do aplikacji mobilnej i tylko w niej mogą zgłosić usterkę. Użytkownicy o inny rolach dostępu mogą to zrobić także w aplikacji webowej.




Jak zgłosić usterkę pojazdu w aplikacji mobilnej?

Zgłoszenie usterki jest możliwe z kilku miejsc. Najszybszym sposobem jest kliknięcie przycisku "Zgłoś usterkę" w sekcji "Na skróty" na ekranie startowym. Innym sposobem jest wyszukanie konkretnego pojazdu na liście, otwarcie jego szczegółów i kliknięcie przycisku "Zgłoś usterkę". Trzecią opcją jest przejście do listy usterk i dodanie jest z tego miejsca. 

Podczas dodawania szkody należy uzupełnić krótki opis. Opcjonalnie można dołączyć zdjęcia.



Jak wyświetlić listę zgłoszonych usterek?

Dostęp do zgłoszonych usterek odbywa się zarówno ze szczegółów danego pojazdu jak i z poziomu głównej listy, na której wyświetlone są usterki z wszystkich pojazdów. 




Jak oznaczyć usunięcie usterki?

Każda zgłoszona usterka ma swój status. Lista dostępnych statusów to:

  • Nowa,
  • Nie naprawiamy,
  • Zgłoszono do naprawy,
  • W naprawie,
  • Do rozliczenia,
  • Naprawiona.

Aktualny status danej usterki można oznaczyć za pomocą tego pola.



 

Jak dodać fakturę z serwisu za wymianę części lub naprawę?

Do każdej usterki można dołączyć dowolne pliki. Sekcja z plikami to dobre miejsce, aby umieścić w niej np. skan faktury za usunięcie usterki.