Kto może zgłaszać usterki do pojazdu?
Zgłoszenie usterki może zrobić dowolny użytkownik, któremu udostępniono dany pojazd. Oznacza to, że osoby o rolach Administrator, Moderator i Moderator+ mogą zgłosić szkodę do pojazdów, które są dla nich widoczne. Osoby o roli Użytkownik pojazdu może zgłosić usterkę tylko do pojazdów, których w danej chwili jest użytkownikiem. Użytkownicy pojazdów mają dostęp wyłącznie do aplikacji mobilnej i tylko w niej mogą zgłosić usterkę. Użytkownicy o inny rolach dostępu mogą to zrobić także w aplikacji webowej.
Jak zgłosić usterkę pojazdu w aplikacji mobilnej?
Zgłoszenie usterki jest możliwe z kilku miejsc. Najszybszym sposobem jest kliknięcie przycisku "Zgłoś usterkę" w sekcji "Na skróty" na ekranie startowym. Innym sposobem jest wyszukanie konkretnego pojazdu na liście, otwarcie jego szczegółów i kliknięcie przycisku "Zgłoś usterkę". Trzecią opcją jest przejście do listy usterk i dodanie jest z tego miejsca.
Podczas dodawania szkody należy uzupełnić krótki opis. Opcjonalnie można dołączyć zdjęcia.
Jak wyświetlić listę zgłoszonych usterek?
Dostęp do zgłoszonych usterek odbywa się zarówno ze szczegółów danego pojazdu jak i z poziomu głównej listy, na której wyświetlone są usterki z wszystkich pojazdów.
Jak oznaczyć usunięcie usterki?
Każda zgłoszona usterka ma swój status. Lista dostępnych statusów to:
- Nowa,
- Nie naprawiamy,
- Zgłoszono do naprawy,
- W naprawie,
- Do rozliczenia,
- Naprawiona.
Aktualny status danej usterki można oznaczyć za pomocą tego pola.
Jak dodać fakturę z serwisu za wymianę części lub naprawę?
Do każdej usterki można dołączyć dowolne pliki. Sekcja z plikami to dobre miejsce, aby umieścić w niej np. skan faktury za usunięcie usterki.