Każdy użytkownik Navifleet może zarządzać komunikacją z systemem SENT z poziomu aplikacji mobilnej.
Jak aktywować i kontrolować komunikację z systemem SENT w aplikacji mobilnej Navifleet?
Aby zobaczyć listę Twoich urządzeń uprawnionych do komunikacji SENT wybierz zakładkę e-TOLL/SENT.
Lista przedstawia trzy kolumny (kolejno od lewej):
Nazwa pojazdu.
Status komunikacji z systemem SENT.
Status komunikacji z systemem e-TOLL.
Jeśli posiadamy wiele pojazdów, znalezienie konkretnej pozycji ułatwi wyszukiwarka znajdująca się w górnej części widoku.
W zależności od tego jaki status ma komunikacja danego urządzenia z systemem SENT, w środkowej kolumnie mogą pojawić się następujące ikony:
Ikona statusu | Opis |
- | Urządzenie nie jest używane w systemie SENT. Skontaktuj się z BOK Navifleet i zamów dostęp. |
Nie aktywowano transferu danych do systemu SENT. | |
Komunikacja z SENT została aktywowana. Trwa oczekiwanie na rozpoczęcie przejazdu. | |
Błąd w komunikacji z systemem SENT. Skorzystaj z procedury awaryjnej. | |
Dane lokalizacyjne są wysyłane do systemu SENT. |
Po kliknięciu w wybrany pojazd, aplikacja wyświetli szczegółowy widok urządzenia. Zostały w nim zawarte komunikaty dot. komunikacji SENT (1) i e-TOLL (2), identyfikator biznesowy urządzenia (3) oraz przycisk Aktywuj/Zatrzymaj (4), którym możesz uruchomić bądź zakończyć komunikację wybranego urządzenia z systemem SENT.
Aplikacja mobilna jest w pełni zsynchronizowana z platformą gps.navifleet.pl. Oznacza to, że komunikację z systemem SENT rozpoczętą w aplikacji przeglądarkowej możemy zakończyć w aplikacji mobilnej (działa to w obie strony).