Dlaczego kierowca nie widzi swojego pojazdu?

Osoby o roli Użytkownik pojazdu mają wyłącznie dostęp do aplikacji mobilnej. Jeśli po zalogowaniu się do aplikacji mobilnej, użytkownik pojazdu nie widzi żadnego pojazdu, to oznacza, że w danym momencie nie użytkuje żadnego z nich. Użytkownicy pojazdów widzą tylko te pojazdy, które w danej chwili są do nich przypisane. Przypisanie pojazdu do użytkownika odbywa się za pomocą przekazania pojazdu.




Dlaczego kierowca nie widzi pojazdu ogólnodostępnego do pobrania?

Każdy użytkownik może samodzielnie pobrać wolny pojazd ogólnodostępny. Aby dany pojazd pojawił się na liście do pobrania, konieczne jest spełnienie następujących kryteriów:

  1. Pojazd musi być oznaczony jako ogólnodostępny
  2. Pojazd nie może być przypisany do żadnego użytkownika (status: Wolny)

Dlaczego koordynator floty nie widzi swoich pojazdów?

Osoba o poziomie uprawnień wyższym niż Użytkownik pojazdu widzi te pojazdy, których jest użytkownikiem oraz te, które należą do udostępnionych mu grup. Jeśli dana osoba nie widzi wszystkich pojazdów, które powinna widzieć, sprawdź, czy ma udostępnione wszystkie grupy pojazdów.